Lejebetingelser

Lejebetingelser:
• Lejen starter iflg. angivne tidspunkter. Opdelt i forberedelser og festens start.
• Lejen slutter dagen derpå kl. 11.00. Egne og lejede artikler bedes ryddet – Drikkevarer mm.
• V/medbragte drikkevarer sørger lejer selv for at fjerne alle dåser og flasker og aflevere til genbrug!
• V/medbragt mad sørger lejer selv for at aflevere lånte og lejede artikler / termokasser mm.
• Mangelfuld oprydning afregnes til angivet timepris. Startgebyr minimum 1 time kr. 390,-
• Lejer er ansvarlig for / hæfter for evt, skader opstået under lejen. Erstatningspligten: Nyværdi. Hel eller delvis udskiftning af det ødelagte i det omfang det er muligt – brugt til nyt. Hertil lægges arbejdstid.
• Hårde genstande / fustager, pyntegenstande, instrumenter el. lignende skal sættes på måtte af hensyn til flisegulv.
• Ris begrænses til ”kun festsalen”. Peber og kanel – UDENFOR - på P-pladsen.
• Levende lys må ikke stå i træk ved åbne vinduer.
• Stjernekaster (frabedes) - m/forsigtighed – kan brænde hul i dugene.
• Musik / Band.
o Bedes anvende / medbringe ”festivaltæppe” / måtter af hensyn til gulvfliser og akustik.
o Der må spilles til senest kl. 02.00. Herefter lav musik for lukkede vinduer og døre.
o Hold venligst døre og vinduer lukket til gårdspladsen når musikken spiller op til dans.

”DET MED SMÅT”
1. “Bryllup Basic & Plus”. Maden udefra. Køkkenet må kun benyttes til anretning!
o Alle leverancer skal komme fra registreret producent godkendt til fremstilling af fødevarer.
o Kopi af faktura / kvittering el. ordrebekræftelse skal afleveres til bestyrer.
o Maden leveres (tidligst) 1 time før start kl. 17.00 / 11.00. Bestyrer møder og modtager.
o ”Serveret som leveret”. Evt. Portionsanretning leveres klar til servering! Leverandøren må / kan evt. sende kok med til anretning.
o Timeleje for anvendelse af køkkenet før start - kr. 990,- pr. time - påbegyndt.
2. Natmad kan købes på stedet og inkluderer salær til bestyrer – Hermed spares gebyr kr. 590,-
3. Personale - Obligatorisk bestyrer og betjening:
o Bestyrer varetager ansvaret for køkkenet og anretter buffet op til 120 personer. Servering - personale hertil aftales med bestyrer. Alle priser er ex. Servering.
o Skal bestilles hos / aftales med bestyrer. Kan evt. suppleres med eget el. kokkens personale.
4. Betjening. Afhænger af bord opstilling samt festens lejlighed mv. Vejledende 2 borde pr. person.
o Buffet ca. 1 pr. max. 40 deltagere.
o 3 retters menu ca. 1 pr. 20 deltagere.
o Personale til servering bør være over 18 år iht. Udskænkningsloven!